Uspješan prvi tjedan
Apex Legends Mobile nalazi se pri vrhu najpopularnijih mobilnih igara ovoga tjedna. Ova besplatna igra službeno je lansirana prošlog tjedna, no to što je besplatna ne znači da igrači nisu našli način kako bi je financijski podržali - U in-game transakcijama, koje su uglavnom kupnje kozmetičkih dodataka, potrošeno je gotovo 5 milijuna dolara.
Premium battle pass i ekskluzivni skinovi omogućili su unosan tjedan za Apex Mobile. I dok VGC napominje da se brojka od 4,8 milijuna dolara ne približava prvom tjednu Call of Duty Mobilea, Apex Mobile je uspio osam puta nadmašiti prvi tjedan monetizacije PUBG Mobilea.
Uvijek može jednostavnije
Iako je većina kupnji u Apex Mobileu isključivo kozmetička, postoji i nekoliko drugih kupnji koje se mogu obaviti u igri i koje zapravo utječu na samo iskustvo igranja. Iako je moguće mnogo brže otključati nove champove u Apex Mobileu nego u PC i konzolnoj verziji igre, još uvijek postoje likovi koji se mogu otključati isključivo kupnjom istog, kao što je to uvijek popularan Octane. Igrači također mogu potrošiti 750 Syndicate Golda kako bi odmah otključali brzog Fadea.
Apex Mobile u rangu s COD Mobile i PUBG Mobile
Tjedan otvaranja Apex Mobilea bio je izuzetno uspjšann, pogotovo s obzirom na mobilne FPS-ove s kojima ga VGC uspoređuje. I Call of Duty Mobile i PUBG Mobile do danas su zaradili milijarde dolara.
Ako Apex Mobile nastavi zarađivati novac kao njegovi konkurenti, ubrzo bi se mogao naći i ispred njih.
Kako biste ostali u tijeku sa svim novostima vezanim uz globalni i lokalni esport, pratite nas na Facebooku, Instagramu i Discordu.